05 april 2011

Baderum del 3

Så er badeværelset endelig færdigt. Her er lidt detaljer.


Hjemmesyet vatpose i retrostof.


Fik denne fine opbevaring fra Nomess, af min søde søster.


Sådan kom det færdig skab til at se ud, desværre med for meget blitz.

Skønne opbevaringsdåser i plastik. Og så er de billige.

Mano kop fra Kahler og æske fra Daisy

Der blev også lige overskud til en ny  knage til håndklædet fra Anne Black
Da vi bor til leje sætter det jo grænser for hvad man må, men også hvad man vil bruge penge på. Vi har en drøm om at købe vores eget hus en dag, så pengene spares op til renovering. Så indtil videre må vi bruge alle kneb for at gøre lejeboligen så dejlig så mulig, uden det koster alt for meget.
Hermed et forsøg i badeværelset. Jeg synes det lykkes meget godt, og er tilfreds med resultatet. 
Jeg glædes hver gang jeg træder ind i rummet. Og især min datter synes det er superfint, og synes om den sarte lyserøde farve på indersiden af det lille skab. En dejlig lille overraskelse når man åbner skabet. 
Hvordan ser dit badeværelse ud?

2 kommentarer:

  1. Jeg er SUPER misundelig! Det ser SÅ flot ud... Elsker den sart rosa, mon du vil dele farvekoden?

    SvarSlet
  2. Tak, jeg er super glad for det. Selvfølgelig må du få koden, når vi forhåbentlig ses snart :)

    SvarSlet