22 april 2011

Good times


Jeg husker dette påskeæg fra min barndom. I dag har mine børn fortæret et helt påskeæg, som de selv har udvalgt sammen med farmor. Men i vor tid er æggene forbundet med kendte figurer, i vores tilfælde Hello Kitty og Star Wars,og nu også med en uduelig plastik overraskelse- ærlig talt var jeg ikke ret overrasket da jeg så den ynkelige plastik-dims, men børnene synes vist det var meget sjovt.... Jeg ved godt det ikke er i dag, men vurderede at det ville være godt at sprede chokoladen lidt ud over disse påskedage. Det er ikke det sidste æg i denne omgang, for på mandag kommer påskeharen forbi, og spreder små æg og andre påskegodter ud i haven. Kommer haren forbi hos Jer?
God påske til Jer alle .

1 kommentar:

  1. God idé at "sprede" chokoladen ud over påskedagene!Påskeharen havde været forbi min fars sommerhus idag, så Ida fandt "spor" efter den rundt omkring i haven:-) Og så havde morfar da også lige købt et giga (Hello Kitty!!!) æg, så jo jo, vi er skam heller ikke helt chokoladefri denne påske...

    SvarSlet