29 april 2011

Patchwork

Jeg har læææænge arbejdet på dette sengetæppe til Bastians juniorseng, da det var mere overskueligt end et i voksen str. Jeg har længe været færdig, men jeg kan bare ikke få det helt færdig. Mit håb er, at nu hvor påsken er overstået, og vi vender tilbage til hverdagen, at der så kan blive tid til at få det monteret med pladevat og bagside.
Lige nu ligger det øverst i bunken at ufærdige projekter.....
Er lidt for god til at starte nye projekter op uden at færdiggøre det jeg allerede har startet.
Har du ufærdige projekter - og tør du vise dem frem?

3 kommentarer:

  1. Ohh yes -du ved jeg har masser af ufærdige projekter:-) Og jeg er jo bare så vild med det betræk! Kan du så blive færdig...

    SvarSlet
  2. Det ser super flot ud:-) Har selv et indlæg om ufærdige projekter på min blog. Er ved at arbejde mig igennem, men det er ikke gået så hurtigt som planlagt:-) Kh Christina

    SvarSlet
  3. Hej Christina
    Jeg kender det alt for godt. Er glad for at høre at det ikke kun er mig :)

    Kh
    Gitte

    SvarSlet