14 april 2011

Projekt kasse

Fandt disse fine kasser, helt nye, i vores lokale genbrugs. Jeg fik straks lyst til at lave et par flotte tapet beklædte opbevarings emner. 
Den ene blev færdig samme dag, for den skulle indeholde min søsters fødselsdagsgave. Et par øreringe fra Finnsdottir, set her. 
Denne kombination glæder jeg mig til at se.


Den grønne æske fik jeg desværre ikke taget billede af, så det må I have til gode. 
Jeg blev nemli´afbrudt lige da jeg var færdig. 
Min svigermor er blevet opereret i armen, og jeg havde lovet at hente hende på hospitalet. Da jeg kom tilbage skulle vi hurtigt ud af døren til fødselsdag og nåede ikke lige at tage billeder. 
Jeg lover at poste billeder når den næste æske er færdig. Den bliver fin i lilla og orange
Enden på historien blev, at vi måtte indse at det er umulig for svigermor at klare sig hjemme med den store gipsarm, som jo er alt for øm til at lave noget. 
Derfor har hun boet på vores sofa i denne uge. Det har været hyggeligt med lidt selskab. Jeg har ikke nået så meget og der har heller ikke været tid til at blogge, men jeg må tage revanche i næste uge.

2 kommentarer:

  1. Uhh, jeg glæder mig til at se resultaterne:-)

    SvarSlet
  2. Hej Gitte

    Ja jeg har stadig tapet nr 11 ;-) Du mailer bare

    KH

    SvarSlet