08 april 2011

Vejrudsigten siger retro-REGN

Regnbyger over spisebordet.
For længe siden så jeg en regn sky på en blog, længe før jeg overhovedet selv overvejede at blogge. Den har så ligget og "gæret" i min hjerne,  hvad der kom ud af det er så denne sky som nu hænger over vores spisebord. Den er syet i retrostof og fyldt ud med bamsefyld. Jeg har i mellemtiden glemt hvor jeg havde set den, og måtte derfor lige gribe Sherlock hatten og forstørrelsesglasset. Det var ikke helt nemt, men den er set hos hende her, og nu hvor jeg ser den igen, så må jeg indrømme at min nok er lidt amatør-agtig i forhold til hendes. Men den får nok lov at hænge lidt endnu, indtil jeg finder på noget anden der kan hænge der. 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin! Synes da bestemt ikke at den er amatør-agtig... Er den syet i hånden eller på maskine?-for det er måske et ovrkommeligt kommende syprojekt for mig:-)

    SvarSlet
  2. Du kan sagtens lave en magen til. Den er syet på maskine. Men kan da også syes i hånden. Den er syet på vrangen og vendt til sidst, inden den er fyldt, men man kunne også zik-zakke den på ydersiden for en mere rå kant.

    SvarSlet