25 maj 2011

Arghhhhhh..... KRISE

Glem askesky og storm varsel - dette er meget værre. Min laptop er itu....

  



Helt så galt er det ikke gået....
Desværre er det ikke første gang, sidste gang var det strømstikket, ligesom gangen før. Vi har haft to ACER laptops, den ene endte vi med at få pengene retur på, efter butikken havde haft den mere end vi havde den. Jeg er lidt bange for at denne måske lider af det samme.
Servicen er der ikke noget problem med, de er altid så søde i FONA, og sender den afsted til rep. - no questions asked. Problemet er bare at det varer en måned hver gang.
Jeg har meget svært ved at undvære min PC, jeg tænker at I nemt kan sætte Jer ind i hvordan det er at skulle undvære den.
Jeg har (gudskelov) min (æld)gamle HP som aldrig har været i stykker, den kan man regne med i tykt og tyndt. Men den er gammel, og skærmen er lille. Men den redder mig igen, og jeg er da taknemmelig.
Jeg ved ikke hvor mange fine indlæg jeg kommer til at ligge på bloggen, så I må bære over med mig så længe. 

1 kommentar:

  1. Øv øv for både dig og os!!! Men så må du bruge tiden på at lave lækre ting og sager som du kan vise frem, når du er online igen:-)

    SvarSlet