19 maj 2011

Indvielse af legeplads

Så fik vi indviet vores nye legeplads. Det var nu mest en undskyldning for at mødes med naboerne og hygge omkring grillen. Det var råkoldt og truende skyer hang over vores rækkehuse. Men jeg synes min flagranke, som jeg kæmpede med hele ugen for at få færdig, virkelig gjorde en forskel. Så det var det hele værd, den blev næsten 20 meter lang.
Når man hænger sådan en flagranke op er der ingen tvivl, HER er der fest. Det er bare det mest virksomme party-trick jeg kender.

De indledende øvelser
Det var bare så hyggeligt. Det udviklede sig til en spontan grill-aften med mange af naboerne, og netop derfor nyder vi bare at bo her. Og så det faktum, at der altid er legekammerater. Det er bare skønt....

Børnene nød en pølse med brød til frokost


Vi fik også lige indviet vores ny-indkøbte grill.

De nye sandting blev taget i brug - og godkendt.

Glæder mig til det bliver rigtig godt vejr - hørte i morges i radioen, at det er NU. Så skal vi rigtig nyde udearealerne.
God St.bededags-ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar