04 maj 2011

Legeplads

Har lige fået lavet invitationen færdig. Vi har nemli´fået ny legeplads her i vores lille afd. Det skal fejres. Vi har samtidig fået indkøbt en ny fælles grill, og den skal da også afprøves så derfor er der pølser med brød til alle beboerne.
Den nye legeplads betød bl.a at disse kedelige beton vægge skulle udskiftes. Det har været et ønske ganske længe. For det første er de bare ikke ret pæne, og dernæst er der ingen børn der leger på dem. De mindste børn kan ikke klatre op på dem, og de store gider ikke.
Vores afd. består af 61 rækkehuse i røde sten og jeg synes ikke beton har noget at gøre her.
Nu har vi, efter 11 år med beton-rædslen, fået et fint klatrestativ. Det henvender sig til børn fra 4-12 år, men puha hvor er det svært at vælge, der er mange ting at tage hensyn til. Ikke mindst skal beboerne blive enige. Det gik heldigvis nemt, og nu er legepladsen en realitet. Skal nok følge op med et indlæg når vi har fået afholdt indvielsen d. 14 maj. Jeg glæder mig.
Sjovt, når jeg sidder og ser billederne igennem kan jeg godt glædes over at nu er det forår. De blev taget inden påske, da det endnu var (næsten) vinter. Vores lille afdeling se så trist ud, men hver morgen når jeg kigger ud af vinduet så er det hele lidt mere grønt og lækkert. Kom maj du søde milde........

2 kommentarer:

  1. Endnu engang tillykke med det nye stativ, vi kigger helt sikkert fobi flere gange i løbet af sommeren og prøver det af :-)

    SvarSlet
  2. I er meget velkomne, det ved I.
    Vi glæder os til mange grill aftener sammen med Jer over sommeren.

    Kram

    SvarSlet