08 maj 2011

Mor er den bedste i verden

Her er det Andrea der viser mor (mig) at jeg er den bedste i (hendes) verden. Hun er så sød. Dette er et gammelt billede.
Min mor er virkelig den bedste mor i verden. Hun er varm og kærlig, hun vil ofre alt for os børn, og børnebørn. Hun har 3 børn, min storebror, min søster og mig selv. Vi prøver at sige det til hende så tit vi kan, men i dag havde vi en særlig lejlighed til at vise hende at hun virkelig er den bedste mor nogen kan ønske sig. Min søster og jeg havde købt os fattige i blomster, i farvetema pink. Vi fyldte hele den overdækkede terrasse med blomster i hele farvetemaet, fra helt sart lyserød til hot pink. Jeg behøver vel ikke sige, at hun blev helt vild glad, for hun elsker bare blomster.
Når min mor er glad er jeg glad - mission udført - med stor succes.
Har du fortalt din mor at du elsker og sætter pris på hende - det er ikke for sent.

Billede lånt fra Wikipedia

1 kommentar: