15 maj 2011

Præsentation

Jeg bliver nødt til at præsentere Jer for min symaskine. Jeg har fået den forærende af min svoger. Min søster og hendes mand har lige købt hus, og i den forbindelse skulle kælderrummet tømmes.
Han er en samler, og gudskelov for det. For det betyder at han havde alle mulige skatte gemt i kælderen.
Blandt andet denne skønne maskine. Den er fra dengang hvor man lavede rigtig tunge maskiner med en så kraftig motor, den kan hakke gennem næsten alt. Skind og tykke syninger i denim. Jeg elsker den. Desuden er den så smuk som en gammel amerikaner bil. Smuk emalje i beige med forkromede dele. Se selv......
Den er ret gammel, ved ikke helt hvor gammel.
Den var ikke helt nem at lære at kende.




Men når man først har knækket koden, er den fantastisk.




Der var desværre ingen brugsvejledning.....




Et par gode råd i et lille rum under maskinen.




Jeg elsker bare maskinen, selvom den vejer et ton...




Den bor i denne smukke kuffert med ternet inderside.

 God dag til alle i blogland.....

1 kommentar: