10 maj 2011

Ulv i fåreklæder....

Jeg har fået denne fine hynde forærende. Den er rigtig god box-agtig og passer perfekt til vores lille bænk foran huset.
Jeg er dog ikke så crazy med betrækket. Det er meget lyst og med sommerfugle motiv.
Derfor har jeg besluttet at den skal have nyt retro betræk. 
stoffet klippes til.
Så er den betrukket mangler lige at sy igennem med kraftig snor.
Her er så det færdige resultat, jeg har syet igennem hynden (med stort besvær) med kraftig snor og bundet det på bagsiden,  for at holde betrækket lidt på plads.

Nu skal jeg bare have den ud på bænken og nyde en kop kaffe, inden børn skal hentes.

3 kommentarer:

  1. Den er bare for FED! Er dybt misunelig, så jeg kommer snart forbi og får en kop kaffe...

    SvarSlet
  2. Hmmmm er lidt skuffet over du ikke bryder dig om den oprindelige betræk, da det er mig der har købt hynden til mor....

    SvarSlet