28 juni 2011

En´ fødselsdag ovre - en ny truer

Nu er Bastians fødselsdag overstået, og en ny er allerede på vej. Snart har Andrea fødselsdag.
Bastians fødselsdags ønsker bestod mest af plastik, i den ene eller anden  maskuline form. Jeg nævner i flæng; Pokemon, Bayblade og Gormiti.
Med Andrea er det en helt anden sag. Til jul fik hun et par af ønskerne opfyldt, bl.a. disse:
               
Opbevaring fra Kartell, set HER












  
Denne, som mor også gerne ville eje.
 Jeg synes det er nogle meget voksne ønsker af en 10-årig, og jeg kan ikke lave være med at tænke om jeg måske har præget hende lidt for meget med interiør-drømme. Måske skal der ikke flyttes rundt i hjemmet helt så ofte. Og indkøb til hjemmet må begrænses.
Gudskelov har hun også mere alderssvarende interesser, og masser af veninder der kan trække hende lidt ned på jorden igen. HURRA for gode veninder. Måske det bliver til en lille pude til værelset (som den fra FERM), og ellers KUN pigede ting til den 10-årige. Nogen ideer???
Dette bliver den sidste-det lover jeg!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar