13 juni 2011

Fødselsdag coming up

Bastian har fødselsdag d. 18. Stor dag når man blive 5 år, så er man jo ret stor. På lørdag hvor det er den store dag kommer familie og venner til fest om eftermiddagen.
Jeg har brugt noget af pinseferien på at planlægge og købe lidt ind. Vi var bl.a i en (for mig) ny butik "Specialkøbmanden" en helt fantastisk forretning hvis man elsker flotte kager til enhver lejlighed.
Jeg har besluttet mig til at jeg kun kunne overskue at prøve nogle flotte cupcakes, så der blev indkøbt flot turkis farve til frosting. Glæder mig til at prøve det af, har fundet en opskrift på smørcremen på nettet, husker ikke lige hvor. Jeg skal nok forsøge at forevige dem til Jer læsere.
Håber på noget der ligner dette, bare i blå, fundet her.

 Bastian skal have børnehaven på besøg til fødselsdag d. 24, så jeg har også fået lavet en hurtig invitation til børnehaven. Det er ikke tilfældigt at kagerne skal være turkise, han er nemli´vild med Scooby Doo.



Håber I fik noget fra hånden i pinsen, eller bare slappet af med familien (det gjorde vi).

4 kommentarer:

  1. Uh, jeg lavede også cupcakes til min fødselsdag i april. Selvom jeg langt fra er en ørn i et køkken, så var gæsterne imponerede og spiste dem med velbehag!

    P.s. Scooby Doo er også for sej! Held og lykke, og tillykke! ;-)

    SvarSlet
  2. Mums jeg glæder mig til at smage:-) og selvfølgelig til at fejre bassemanden...

    SvarSlet
  3. Tak Ea, jeg håber mine gæster bliver lige så glade for mine cupcakes :)

    SvarSlet
  4. Får lidt præstationsangst. Efter din flotte invitation Anne-s. Glæder os til at se Jer.

    SvarSlet