17 juni 2011

Fødselsdagsforberedelser

I morgen er det den helt store dag. 5 år er jo en stor dag. 
Jeg har været alene denne uge, da Thomas har været i København. Jeg har selvfølgelig haft travlt med forberedelser til fødselsdag, men det er blevet saboteret af sommerfest i børnehaven i går, og sommerfest på skolen i dag. Jeg har dog haft tid ind imellem til at lave lidt pyntepinde til at stikke i kagerne.


Billeder fundet på nettet og printet ud
 
Den turkise icing er også på plads, morgenbordet er dækket, flagrankerne hængt op og gaverne pakket ind. Alt er klart og jeg kan (endelig) smide mig i sofaen med min kaffe og slappe af. Forventer nemli´at Bastian vågner tidligt, han glæder sig så meget at hans lille krop er ved at sprænges, den kan slet ikke rumme alt det. Han har talt ned i 14 dage nu, det første han siger når han slår øjnene op om morgenen er "nu er der kun X dage til min fødselsdag..." I morges på vej til børnehave fortalte han alle vi mødte, at det er hans fødselsdag i morgen. Vi glæder os alle, især til gæster og hygge. 

Printet i to eksemplarer og limet sammen så forside og bagside er ens.
Håber I alle får en dejlig weekend.

1 kommentar: