16 juni 2011

Havemøbler i fåreklæder

Vi har købt "nye" brugte havemøbler. De var ikke så pæne, til gengæld var de billige. Efter Thomas har slebet og givet olie er de så fine som nye. Vi fik også hynderne med i købet, de var heller ikke så kønne, og til forskel fra møblerne kunne de ikke reddes. Farven er heller ikke lige min yndlingsfarve....

Det er jo godt nok håbets farve, men der er intet håb for disse hynder.
 Derfor måtte jeg på udkig efter noget flot stof til at betrække dem med. Det måtte helst ikke koste ret meget (så er der flere penge til sjov og ballade), derfor droppede jeg hurtigt stofbutikken og gik i gang med at rode gennem annoncerne på TS. Synes dog at gamle dynebetræk er alt for dyre, derfor blev jeg glad da jeg faldt over en bruger der solgte ud af hendes retrobetræk billigt.
Et par dage efter modtog jeg dette med posten..
Det passer rigtig godt i farverne til teak.

Efter et par timer ved symaskinen.... viola, 4 "nye hynder". Nu glæder jeg mig til at få fødselsdagsgæster i weekenden, selvom de lover dårligt vejr... ØV. Vi håber vi kan være lidt i haven alligevel, og ellers er der mange gode sommeraftner i vente, hvor jeg skal nyde mine nye hynder.


Nu kan jeg læne mig tilbage i den fine hynde og slappe af.
God dag til alle der kigger forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar