22 juli 2011

Award

Jeg har modtaget en Award. Jeg har fået den tildelt af indehaveren af bloggen Fies Fjollerier. Ligesom hende er jeg lidt forvirret over hvorfor jeg har fået denne ære - udover at jeg har under 100 faste læsere. 
Jeg skal gøre mit bedste for at besvare de medfølgende spørgsmål, som kommer her:

Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg er meget inspireret af andre bloggere, og da en veninde opfordrede mig til at blogge, var jeg ikke i tvivl om, at jeg også gerne ville give mit bidrag til blog-land. Jeg synes, det er en sjov og inspirerende måde at dele erfaringer med andre. Desuden er jeg meget nysgerrig på hvordan andre vælger at leve dette ene liv vi har fået tildelt. Det er utroligt spændende at få et lille indblik i andres tilværelse. 
 
Hvilke blogs følger jeg?
Mest kreative blogs, hvor der deles ud af både bolig-indretningstips og livserfaringer. Også mad-blogs er populære. 
 
Favoritfarver?
Lige nu er det mest lilla og blå nuancer. 
 
Favoritfilm?
Jeg er ikke så god til at få set film, og er slet ikke med på hvilke der lige er på plakaten. Men jeg er meget glad for vores egne danske film, synes de er meget vedkommende og sigende, kan nemt relatere. 

Hvilke lande vil jeg gerne besøge?
Vi har to år i træk været i Afrika, og jeg elsker landet. Lige nu er vi i gang med opsparing til en USA tur - derefter gerne Asien. Synes det er utrolig spændende at besøge andre kulturer, og gerne uden for "turist-områderne". Er dog ikke rygsæk-typen, elsker også lidt luksusferie. En god balance af begge ting. 
 
Jeg skal give Awarden videre til 3 andre bloggere, jeg har valgt at høre lidt mere om følgende:

Marie med Marisses verden
 
Jeg glæder mig til at høre mere om Jer :) 


 

1 kommentar:

  1. Orv, en award tusind tak! :) Jeg vil forsøge at besvare den efter ferien.

    Ha' en dejlig sommer!

    Kh Marie

    SvarSlet