01 juli 2011

En piges bedste ven.....

Jeg kan ikke prale af en diamant ring på min finger.
Derfor er jeg også ekstra glad for at have fundet denne fantastisk pære. Jeg modtog den i dag, og jeg glæder mig som et lille barn juleaften, til at få den hængt op. Jeg er bare lidt i tvivl om hvilken fatning den skal skrues i. Men smuk er den.

Den er designet af svenske Eric Therner SE HER
Den er selvfølgelig ikke helt billig, men da den udgør det for en lampe og bare behøver en fatning, evt. porcelænsfatning til omkring 55 kr, synes jeg ikke de 250 kr er en dyr løsning. Det er en halogenpære, så den giver et rimeligt kraftigt lys.
Mere om hvor den kommer til at hænge og i hvilke omgivelser. Jeg tror det kræver en renovering af entreen, den trænger.....
Overvejer nemlig at den skal bruges i entreen, hvor vi har brug for en kraftig lyskilde. 

2 kommentarer:

  1. Den giver et fantastisk lys. Ikke så meget kraftigt som smukt og med flotte prisme tegninger... glæd dig. Den giver et fantastisk lys. Ikke så meget kraftigt som smukt og med flotte prisme tegninger... glæd dig.

    SvarSlet