08 juli 2011

Flot fund

Jeg var en tur forbi "Igen", som er kræftens bekæmpelses genbrugsforretning.
Jeg fandt denne skønne vase. Synes den er så fin, og til kun 8 kr.
Beklager billedekvaliteten, men vejret er MØRKT i dag.....
Jeg er meget glad for porcelæn og især det helt fine, tynde, sarte porcelæn som er næsten gennemsigtigt.
Det fine fund fik mig til at tænke på, at hvis man kan lide stilen på noget, er det så nødvendigt at købe "originalen" som jo tit er meget dyr?
Jeg er i hvert fald glad for at kigge på min 8 kroners vase, den passer fint til mit andet porcelæn. Når jeg ser på den tillægger det den blot mere værdi, at jeg kan undre og spekulere på hvem der har lavet den; er det mon en som mig, der er vild med porcelæn og har taget et AOF kursus? Eller hva`?
Flere gode fund til billige penge- TAK!

2 kommentarer:

  1. Super fund! -og tænk sig til kun 8 sølle kroner:-)

    SvarSlet
  2. Måske Boliglivs forslag om loppefund i jyske provinsbyer ikke var en dårlig idé... kunne nok finde noget.

    SvarSlet