28 juli 2011

Goé kasser?

Desværre har vi ikke selv tømt dem......
Jeg har fået kasser foræret. Jeg mangler altid opbevaring, og synes disse er både praktiske og pæne. Men først skal de altså males, og måske også have hjul under.
Indtil videre er de blevet grundet, og skal "bare" males. Ville gerne have gjort det i dag, men vejret var så dejligt. Min mor inviterede i Tivoli, og det kan man bare ikke sige nej til. Det har været en skøn dag i Friheden i Århus, og jeg har det slet ikke skænket kasserne en tanke.
Kassen grundet, farven er endnu uvis.
Tror de skal males i morgen. Måske kan de blive fine til opbevaring på Bastians værelse. Nu står de bare og venter.
God aften til alle.......

2 kommentarer:

  1. Godt at du fik kassernr sikkert i hus:-) Glæder mig til at se det endelige resultat...

    SvarSlet
  2. Tak for flot grund. Vi maler dem når du har tid. Glæder mig til de er færdige.

    SvarSlet