23 juli 2011

Kasse tænkning

- er jeg ikke så god til, det har jeg Thomas til (og gudskelov for det). Til gengæld er han ret dårlig (selvvalgt) til at lave kasser af denne slags:
Så er det jo godt at jeg synes det er sjovt at lave den slags. Jeg har allerede nævnt denne kasse før, det er så lang tid siden at det er pinligt at linke til indlægget. Der har bare været så meget andet....... (dårlig undskyldning). Men nu er den færdig, endelig.
Er ret glad for dette tapet
Den passer simpelthen bare så godt til min "nye" opslagstavle, se HER.
Videre til næste kasse... fortsættelse følger. Jeg har nemli´gjort et fantastisk kup. Men det må i vente med at se til næste indlæg.... :)

Mangler lige at få snor og perle på som lukning
God aften til Jer som læser med.

1 kommentar:

  1. Puha, jeg har også sådan en kasse stående, men tapetkontoen er tom, så den står lige og afventer;-) Din bliver SKØN!
    God aften til dig også...

    SvarSlet