06 februar 2012

Efter alt for mange måneder i den mørkeste hul, er jeg endelig ved at nå overfladen og lyset igen. I efteråret blev jeg ramt af depression - øv, hvor det bare er nederen, for at bruge et totalt umoderne udtryk.
Jeg er på vej ud af mørket, men jeg kan godt mærke at der ikke skal så meget til for at vælte læsset. Fremgangen er meget skrøbelig.

Jeg har udover medicin, også set en psykolog, og arbejder meget med mig selv for tiden. Jeg laver kun det jeg har lyst til (næsten), og noget af det der gør mig glad og giver energi, er at få lov til at udleve min kreativitet. Derfor glæder jeg mig helt kolosalt meget til på onsdag, hvor jeg skal mødes med nogle søde med-blogger piger. Invitationen kom gennem Anne-S med bloggen Fies fjollerier, som har slået pjalterne sammen med Anne med bloggen HER. Det er en perfekt måde at kickstarte kreativiteten... jeg glæder mig.

2 kommentarer:

  1. Og jeg glæder mig HELT vildt til at være kreativ sammen med dig og de andre piger:-)

    SvarSlet
  2. Også mig :) Jeg har tænkt på at lave geo-papir, ligesom de her:

    http://leizysbarslerier.blogspot.com/2011/08/papirkube-diy.html

    Hvis du tager lidt minimega papir med, så har jeg købt flot karton.Så kan vi lave dem sammen?

    SvarSlet