20 februar 2012

Fastelavn er mit navn....

Så blev det endelig fastelavn. Hvis der er har været lidt stille herfra, så er det fordi jeg har lavet kostumer.
Bastian ville bare være Bowser, for han Eeeeelsker bare Mario Bros.
Det var ikke helt nemt, for der findes bare ingen dragter.... så jeg har selv været i gang.
Det blev faktisk ret fedt, og jeg er da ret stolt af resultatet.
Især fordi jeg ved hvor meget tid og energi der er lagt i det.
Andrea derimod ville være ballerina, det er lidt nemmere, for meget af udklædningen kan købes eller er noget vi allerede havde i gemmerne.
Hun var meget tilfreds og poserer jo gerne for kameraet, den lille linselus :)
Kan slet ikke forstå hun bliver så stor. Hun ligner en lille voksen....... snart 11 år. Men stadig med på kostumer, måske fordi jeg elsker at klæde mig ud selv.
I dag er der fastelavn på skolen og i børnehaven. På fredag i Andreas klasse. Kostumerne bliver da brugt et par gange.
God fastelavn til alle jer derude.

4 kommentarer:

  1. Sikke flotte kostumer du har kreeret:-)

    SvarSlet
  2. WAUW- hvor er de kostumer bare for seje! Hold nu op hvor må du have haft travlt:-) Jeg kunne næsten ikke genkende børnene... Og sikke et dejligt billede af Andrea-den smukke pige:-)

    Vi ses onsdag...

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord, de luner.
    Glæder mig til at se jer begge onsdag.

    SvarSlet
  4. Nøørrj de er flotte de kostumer! Er ret imponeret over Bowser dragten. Hvor er du god. Vi ses imorgen :-)

    SvarSlet