13 marts 2012

Dagens tilbud: Lykke KUN 199,50 kr

Jeg har i længere tid sparet ærinder sammen. Lige med et´skulle de bare ud af verden, for alt har jo en deadline, især fødselsdage er svære at skubbe. Så i dag drog jeg afsted med en liste så lang mod Aarhus. Alt fra fødselsdags gaver, elastik snørebånd til Bastians nye Converse, en ny rouge til mor, melaninkopper fra Søsterne Greene, en overgangs jakke til Bastian, noget så almindeligt, og usexet som hvide bomulds underbenklæder str. mormor. (ja, til mig)...  og strømpebukser. Forskellige ting som kun fås i udvalgte forretninger, for jeg undgår helst at tage ind til byen hvis jeg kan undgå det. Derfor også den lange liste, som jo ikke ligefrem giver lyst til at komme afsted. 
Jeg kom, jeg så, jeg sejrede. Jeg overlevede uden store mén.
Det eneste der virkelig løftede hele denne tur var et super fund. Jeg købte denne jakke til Bastian i Bahne i Bruuns galleri. (Nej, det er ikke den).

 Jeg ville egentlig helst have haft en Gro vest (igen..igen...) Men den unge mand er pludselig kommet i tanke om, at han i grunden ikke er så glad for hjemmestrik mere..... Det skal jeg nok få ham fra igen.... tsk tsk.
For dem der kender MOLO, så er det jo ikke en helt billig jakke, og når man så i forvejen ikke synes det er den pæneste til drengen... men købt er købt.
Da jeg var færdig (helt færdig) i byen skulle jeg lige handle lidt på vejen hjem. Og der fandt jeg hele turens bedste køb....

Den er faktisk pænere i virkeligheden :)


En super fed jakke, godt nok ikke samme kvalitet, og heller ikke lige så tyk som Molo jakken, men til gengæld så fin når den kommer på, og med en lækker islænder under, er ikke et øje tørt.
Tænk at man kan blive så glad midt i en FØTEX....., hvem skulle have troet det.
Jeg kan således konkludere, at lykken for mig i dag, kunne købes i Føtex til 199,50 kr.
Fantastisk....

5 kommentarer:

  1. Den er SUPER fed! Overvejer, om jeg snart skal besøge en Føtex igen.

    SvarSlet
  2. Man skal ikke kimse af FØTEX ;0) Har gjort mange gode fund der.. Molo er desværre ret dyr.. men deres teddy fleece er ret lækre og heldigvis holder de faconen og kvaliteten...

    SvarSlet
  3. Ps: Kunne du ikke tænke dig at komme af med de der robot koder?? så kig forbi min blog har lavet et indlæg om hvordan man fjerne dem ;0)

    SvarSlet
  4. Ret fed den grønne... Ikke til at se det er en Føtex jakke :-)

    SvarSlet