07 marts 2012

Endelig

 I weekenden var vi i København. Dejlig tur, som vi alle 4 nød. Jeg havde fødselsdag derovre (37 virker meget tæt på 40, ikk?) og blev fejret med lagkage fra lagkagehuset. Kan varmt anbefales.
I fødselsdagsgave fik jeg, af min kære husbond, denne taske (eller pengene til den).
Jeg har længe ønsket mig den, men synes ikke jeg har haft råd til den. Den er fra firmaet Aspekts og lavet af dejlig kraftig kernelæder, som er garvet uden brug af kemikalier. De laver mange lækre designs, se HER.
Glæder mig til den, desværre er der 3 ugers leveringstid.....
Det er så dejligt at få noget man længe har ønsket sig, sætter bare så meget mere pris på det.
Håber i får nogle ønsker opfyldt derude.....

4 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig. Det er virkelig en lækker taske, kan godt forstå du glæder dig :)

    SvarSlet
  2. Ja, ikke. Den er jo nok ikke i hus næste gang vi ses, men jeg glæder mig til at vise den frem.

    Kram Gitte :)

    SvarSlet
  3. ENDELIG- den har du sukket efter længe:-) TILLYKKE!!! Jeg glæder mig til at se, føle og ikke mindst dufte til den...

    SvarSlet
  4. Det er vel nok en super fed taske..
    Total retro...
    Det er som om man med alderen bliver bedre til at ønske sig ting som man virkelig får glæde af...
    Jeg har fået æren af at komme med i jeres krea klub så ser frem til at møde dig ;0)
    Ps: har meldt mig som fast læser
    PPS: Kig forbi min blog hvis du har tid og lyst har en skøn give away
    pps: Har lavet et indlæg om at fjerne koder på ens kommentarfelt, hvis det kunne have interesse, da det godt kan afholde nogen fra at kommentere..
    KH
    Mille

    SvarSlet