26 marts 2012

Pom Poms

Jeg har endelig investeret i en Pom Pom maker, som jeg længe har ønsket mig. I weekenden har vi fået prøvet dem godt af, der er 4 forskellige str.
Vi var inviteret til fødselsdag hos min svoger, så vi lavede et fint kort, og et fint ophæng til værtinden.


Jeg fandt en fin skabelon hos WOOZ på fuglene (de kan lige anes i baggrunden).
Jeg fik også lavet et par ophæng til mig selv med Andreas hjælp.
Hun er meget koncentreret.

Ophængene pynter nu i entreen, både i døren og ved trappen til 1.sal.
Jeg skal nok finde på en masse pompomérne kan bruges til.
Tænke....tænke

God dag til Jer der kigger forbi.

2 kommentarer:

  1. WOW, fine, fine ophæng:-) Der er masser af pompom-inspiration at hente på Pinterest!!!

    SvarSlet
  2. Sikke fine ophæng I har fået lavet, idé er hermed hapset :D

    SvarSlet