14 marts 2012

RESTER - igen???

Nej vi er ikke ret gode til rester i vores familie.
Til gengæld er jeg god til rester når det gælder stof, garn, pap og andet hobby materiale.
Jeg fandt en hel bunke garnrester fra projekter der forlængst er færdige.
De har været spredt rundt i huset, for i modsætning til mange andre bloggere, har jeg ingen arbejdsplads til mine kreative udfoldelser. Jeg kigger ofte misundeligt med når andre bloggere fremviser de fineste arbejdspladser.

Jeg besluttede at nu skulle resterne omsættes til noget dejligt forårsagtigs.... men hvad?



De fleste rester var grå eller brune (ja, spændende garderobe..ikk?) Så i går var jeg i garn butikken, hvor jeg købte koral-agtige og blå farver. Måske bliver det lidt mærkeligt i farverne, men jeg tager chancen.
Da garnet er forskelligt, købte jeg også forskellige kvaliteter i de nye farver, for at binde det lidt sammen - giver da ingen mening :) .....  Netop for at fremhæve forskelligheden i garnet og udtrykket i den færdig projekt valgte jeg forskellige kvaliteter.

Og hvad bliver det til...

En mini poncho.
Jeg har haft denne i flere år, og jeg bliver ved at finde den frem, så derfor må jeg have endnu en, i andre farver. Det er samtidig et godt projekt at have med i krea-klubben, da det ikke kræver den helt store koncentration.
God aften til krea-land.

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med farverne du har sat sammen. Det koralfarvet garn skaber en fed kontrast :-)

    SvarSlet
  2. Den glæder jeg mig til at se! - mon jeg kan nå at ønske mig en hjemmestrikket sag til søndag?! (-;

    SvarSlet
  3. Tak for bekræftelse i at farverne er gode sammen. Koral er vist en ny yndlingsfarve....
    Hjemmestrik er nok for meget forlangt til søndag, men hvis du er tålmodig, kan jeg nok strikke en til dig.

    glæder mig til søndag.

    Gitte :)

    SvarSlet
  4. Jeg forelskede mig i den poncho, da vi mødtes. Mon en strikkenovice som mig kan lære at lave en?

    SvarSlet