23 april 2012

Grease

Et par travle weekender er overstået. Sidste weekend havde Thomas inviteret Andrea med til musicalen Grease.
I hovedrollerne ses Sonny og Anna David

Jeg elsker den bare, det er en klassiker. Jeg har selv været med i en opsætning af Grease da jeg gik i 10. klasse, teaterlinje.
Men denne tur var kun for far og Andrea, så jeg holdt mig pænt i baggrunden.
Andrea bestemte selv, hvad hun skulle have på, så jeg måtte kun få lov at sætte håret op i hestehale og krølle den lidt med krøllejernet. Ellers kunne jeg bare GÅÅÅ og luk døren efter dig, TAK....
(som kun en (snart) 11-årig kan sige det....Døren åbnes på klem: "-Forresten, må jeg gerne tage mascara på.....HVAD??..chok... NEJ.!..
Klar til afgang
 Først skulle de spise på en Amerikansk Diner, The Diner her i Aarhus. De havde selvfølgelig lavet en "Grease menu", og ligesom musicalen varmt kan anbefales, så var maden til UG med kryds og slange.
Jeg var jo desværre ikke med, men jeg skal da bestemt prøve spisestedet så snart chancen byder sig.
Jeg har ikke hørt om andet helt ugen, den meste fantastiske burger (og i rigtig mande-størrelse).. Hmmm.
Desværre var Thomas ikke lige så modig som Andrea, så kan var iklædt helt almindelig tøj...kedeligt.
Men de havde en dejlig dag sammen, og det er det vigtigste.


1 kommentar:

  1. Hvor lyder det hyggeligt, og hun har da fundet det helt rigtige dress frem:-) Jeg vil gerne med på The Diner...

    SvarSlet