29 maj 2012

Jeg, en hækler


I torsdags havde jeg kreaklubben på besøg, det var en super hyggelig aften, og for første gang kunne vi sidde i haven.
Jeg er blevet stærkt påvirket af de søde piger som er så gode til at hækle.
Derfor har jeg selv kastet mig over hækling. Jeg har hæklet, og hæklet og trævlet op, igen og igen. Nu synes jeg efterhånden, at hækletøjet er blevet mere ensartet og er vist klar til mig første projekt.
Hvad det bliver må I vente på.......
Kreaklubben roste mig for min indretning, og jeg blev opfordret til at vise mit hjem frem på bloggen. Det er dejligt når andre øjne ser på ens hjem og synes det er fint, derfor vil jeg, i den tid der kommer, poste lidt billeder at mit hjem.
Tak til især hende her, som skubbede lidt  meget bagpå....

2 kommentarer:

  1. dejligt med et lille skub og en god gang hækling

    SvarSlet
  2. Gitte- en hækler- SEJT! Jeg vil glæde mig til at (gen)se dit hjem:-)

    SvarSlet