30 maj 2012

Sådan skal skabet stå....

Så er skabet på plads. Det ser lidt ubetydelig ud, for det er ikke så stort som kommoden der stod der før.
Men der er plads til forbedringer.....
Før var "tilbehøret" i turkise farver, men det var tid til forandring. Uglen i kigkassen er erstattet af en lille udstoppet pipper. Platten var også præget med en ugle før, nu er ræven kommet op istedet.
Ovenpå akrylkassen står et par porcelænsklokker fra en telefonmast jeg har fået.
Jeg har udsmykket den ene med maskingtape.
De to andre, som står på selve arkivskabet, har jeg tegnet ansigter på. Det er bare sprittusch for de skal jo bare stå og se fine ud.
Jeg elsker sjove og anderledes ting, denne fine vase er fundet i genbrugsen billig, og da jeg kan lide at skifte ud tit, er det nødvendigt at tingene er billige eller (endnu bedre) gratis.
Jeg faldt for den lidt trægt udseende gule fisk.
Hermed lidt billeder fra hjemmet, som lovet. Beklager, at de er lidt mørke.

6 kommentarer:

  1. Det er fint!
    Jeg kunne godt bo i dit hjem, præcis som det er, men det VED du jo!

    SvarSlet
  2. Det er så fine ting du har :-)

    SvarSlet
  3. Tak, det er djligt at høre. For jeg kunne jo lave om hver uge, hvis jeg havde tid og råd.

    SvarSlet
  4. I simply just looove it:-) Husk at fiske noget porcelænsgejl til det kommende møde i kreaklubben, hvor der skal gang i tusch og tape!!!

    SvarSlet
  5. Skal jeg nok. Må det koste lidt? Eller skal jeg klunse noget?

    SvarSlet
  6. Vi overlever nok at skulle betale en lille håndøre - det går vel til et godt formål:-)

    SvarSlet