10 juni 2012

Arvestykker i hjemmet


Da jeg har lovet at vise lidt mere fra mit hjem, kommer her et lille glimt. Dette billede har jeg arvet fra min farmor.
Hun var, som jeg, lidt af en indretningsnørd. Denne ramme var hun blevet træt af, og havde derfor givet den en gang sølv farvet spray maling. ( nogen der kan relatere??? ) Det synes jeg var lidt ærgeligt, for jeg kunne huske dengang den var i træ.
Jeg har derfor fjernet den "fine" sølv farve, og nu synes jeg det passer meget bedre ind i mine erindringer om min farmor og hendes hjem.
Det hænger (selvfølglig og meget relevant) udenfor vores toilet, og jeg nyder det hver eneste dag, jeg synes det har en helt fantastisk humoristisk streg.

2 kommentarer:

  1. Det er også virkelig skønt! Tænk sig, at du kunne få sølvet af?!

    SvarSlet
  2. Ja det billede er dejligt, jeg glæder mig over Andreas fine fortolkning af Liebes WC skilt hver dag.

    SvarSlet