09 juli 2012

Don´t say it, SPRAY it.....

Jeg fandt en lampe......måtte have dem med hjem... fandt to mere, de kom alle med hjem. Jeg har lidt af en lampe fetich.
Nu er jeg så kommet igang med at spray male. Det er super nemt, så nu skal ALT bare have en omgang med spray dåsen.
Jeg er i gang med en arkitekt lampe, for den har jeg mest brug for. Jeg mangler lys når jeg sidder i sofaen med håndarbejde.
Selvom jeg sætter pris på en makeover, og at der sikkert er en dame der har lagt meget arbejde i at male lampen, så måtte den altså have en anden farve. Den ses her til højre....
Desværre er den ikke færdig endnu, og de to andre må også vente. Opdate kommer :)
Men til gengæld fandt jeg nogle andre ting jeg ville prøve at eksperimentere med.
Som f.eks. krydderiglas, og krukker der tit er efterladt i genbrugen, fordi de simpelthen er for grimme.

Sådan så de ud før- uden trælågene

Her er de så efter en omgang spray- fine ikk.?





Måske skal de have perlelåg?

Jeg er ihvertfald hooked, og det er ikke det sidste jeg har malet med spray....

8 kommentarer:

  1. Hold nu ferie hvor er de fede! Skriver du ikke lige, hvilken maling du brugte, og eventuelle tips og tricks?! Jeg ville lade trælågene være som de er- måske pimpe dem lidt med mt eller fine dot-klistermærker ;-)Eller DYMO- hvad skal de mon bruges til?!

    SvarSlet
  2. De er da blevet vildt fine! Var trælågene med da du fandt dem? Og hvilken spray bruger du? Jeg har nemlig engang prøvet med en, hvor farven løb meget, og det var altså ik fedt.

    SvarSlet
  3. Der kommer en opdate med de andre ting, så skal jeg nok skrive lidt om malingen og tips og tricks. Lågene følger med krikkerne, og de har endda en gummiring

    SvarSlet
  4. Det var dælme en god idé med de krukker, de er helt vildt fine, wauw!!!

    SvarSlet
  5. En super fed ide med krydderikrukkerne. De står ofte i massevis :) Det må afprøves!

    SvarSlet
  6. Wauw de er fine! Hvor er perlerne fra? den første ligner dem som Liebe bruger... er de derfra?

    SvarSlet
  7. Jep, de er nemli fra Liebe. Elsker fine perler.

    SvarSlet
  8. Jeg skal vist på jagt efter de her krukker :) Super fine

    SvarSlet