30 juli 2012

En kæp i hjulet

Efter min succes med spray maling, er jeg i gang med endnu en lampe. Desværre har det danske sommervejr stukket en kæp i hjulet.
Jeg kan anbefale denne. Jeg har forsøgt mig med spray fra Silvan, den var ikke ret god.
Derfor er lampen kun primet, efter at jeg har afdækket meget grundigt med tape og plastik.

Det er noget omstændigt at vaske, slibe og dække af. Men man er nødt til at være meget grundig med forarbejdet, det betaler sig virkelig i længden.
Nu venter jeg bare på bedre vejr, så jeg kan få malet den i en flot farve...
Se med senere hvor jeg afslører farven....

1 kommentar:

  1. Ej hvor sjovt, at jeg tilfældigvis kommer forbi din blog og ser dette indlæg, lige som jeg har søgt forgæves efter en guide til at spraye en kuglelampe!
    Nu mangler jeg bare at finde min lampe ;)
    Fin blog. Krydser fingre for bedre vejr, så du kan få sprayet færdig :)

    SvarSlet