23 juli 2012

Ferie og projekt opsamling...

En uges ferie er nu slut, Thomas er tilbage på job. Det har været en tætpakket uge, hvor vi har nået både Djurs, Lego-land og biograftur. Børnen tog en tur til nordjylland med min søster, og Thomas og jeg spiste ude, Tapas...lækkert.
Har nået lidt projekter i ugens løb, mest opsamling af ufærdige projekter, for der har ikke været meget tid til krea.

F.eks. blev den spraymalede arkitektlampe endelig samlet.

Thomas var så rar at samle den, det er han så god til. Jeg er bedst til at skille ad.

Men jeg kan næsten ikke sidde stille, så når jeg har haft et øjeblik har der lige været tid til noget krea. Som disse små huse, oprydning i børnenes gamle legetøj resulterede i fundet af de gamle træklodser. De må kunne bruges til noget......

Kan nemt males og stilles til side mens de tørrer.
Et par ganges maling og vups, så er der huse i køkkenvinduet.
De lyser op, nu hvor vejret ikke er supergodt.
Fik også syet en ny "flagranke"
Så fik jeg brugt stof resterne. 
Nå ja, havde jeg nær glemt.
Klodserne kan også blive til knager, som disse der skal hænge i soveværelset.
De skal lige have en skrue i, så er de klar til at blive monteret.
Et hurtigt projekt med stor effekt.
De er nemme at lave. Jeg har tapet dem og givet dem klar lak, for at mætte tapen og lave den helt skarpe kant.
Det er dejligt med nogle projekter, som er hurtigt afsluttede, og ikke kræver for meget tålmodighed. For lige nu er jeg også i gang med at spraymale, og det kræver absolut alt min tålmodighed. Men mere om det senere.

7 kommentarer:

  1. Fine, fine ting:-) Især husene er jeg vilde med- gid jeg havde vindueskarme!!!

    SvarSlet
  2. Man behøver vel ikke en vindueskarm for at have fine huse...... ;)

    SvarSlet
  3. FÅRK, jeg elsker dine knager! De skal SÅ meget efterlignes - osj, de er skønne!

    Og så synes jeg virkeligt godt om, at manden din er sat i sving:-)

    Glæder mig til, at vi snart ses!

    SvarSlet
  4. Du er simpelthen bare en knag (høhø) til de gode idéer. Fede knager, huse og ranke, jeg er VILD med det hele!

    SvarSlet
  5. Åh jeg er vild med de huse - det burde at være på to do listen til en af vores kreaaftener - men det kræver selvfølgelig man lige har nogle klodser....

    SvarSlet
  6. Ville jo være en super ide, kan du ikke hugge lidt fra ungerne. Eller hold øje i genneren, det gør jeg.

    Glæder mig til vi ses.

    SvarSlet
  7. Jeg vil bare sige tak for den flotte ranke, den har fået meget opmærksomhed i min have. Elsker den minder om noget fra Mario universet, Nintendo forever.

    SvarSlet