04 juli 2012

Skab dig bare....

Vi har en nabo, en rigtig god nabo. Hun har en far, en far som er fantastisk god til det med træ. Har har et værksted der kan gøre enhver handymand grøn af misundelse.
Vi mangler altid opbevaring i vores lille hjem, og jeg elsker at få alt op fra gulvet (så er det meget nemmere at gøre rent).
Jeg har derfor fundet på skabet her, og fået den gode nabo far til at snedkerere det til os. Jeg synes selv det var så fint, at jeg fik ham til at lave 3 stk. To kan hænge på væggen, den sidste fungere som ekstra siddepladser, og selvfølgelig opbevaring. Det har fået hjul under så det nemt kan køres rundt.
Han skulle kun have 800 kr. pr. skab, umalet, hvilket jeg synes er helt vildt billigt, for det er virkelig
kram.
 En anden ting jeg bare måtte have lavet, var opbevaring til vores forskellige dimser til TV, som WII, Playstation, DVD (dengang) osv. Igen skulle det op fra gulvet, og det blev til denne enhed, som er lavet til, præcist, at passe til de dimser vi havde dengang.

Igen umalet og uden knoppen. Den er blevet en lidt underlig lilla og med en fin porcelænsknop. Nu  mangler vi blot at få de sidste ledninger gemt lidt væk under en liste der skal gå fra gulvet op igennem "skabet" og helt op til fjernsynet. Det ser så pænt og nydeligt ud :)

Jeg har det helt dårligt med at fremvise billedet af indholdet, med det illustrerer meget godt hvorfor det er så skønt at kunne lukke de grimme apparater og vivaret at ledninger inde i en lidt mere præsentabel kasse.

Det er bare skønt at have sådanne bekendskaber og gode venner.

4 kommentarer:

  1. Geniale og gennemtænkte løsninger- i love it:-)

    SvarSlet
  2. Genialt med det med hjul på som kan bruges som bænk :-)

    SvarSlet
  3. Super fede løsninger - og du kan bare det der med at finde på :)

    SvarSlet
  4. Tak for de pæne ord. Elsker bare når rodet er pakket væk. De store overflader er bare så nemme at rengøre frem for alt det nips og rod.

    SvarSlet