25 august 2012

Blogtræf for østjyder


Så er der blogtræf i Lystrup (lidt nord for Århus) søndag d. 28. oktober 2012 kl. 10-16. Der er ingen planer for dagen, så kom glad med strikkepindene, hæklenålene, papir og æsker, perler osv. Der vil være mulighed for at lave fine lysestager i træ, dekoreret efter eget design. Yderligere vil der i løbet af dagen være udtrækning af fine live give-aways.
Arrangementet koster 50 kr., prisen dækker lokale og forplejning hele dagen. Yderligere vil der være en ekstra udgift, hvis man ønsker at lave lysestager (25 kr. for 2 stk.).
Hovederne bag arrangementet er Anna, Marianne, Christina, Tanja, Anne-Sophie, Marianne (uden blog), Marie og mig selv selvfølgelig.
Tilmelding skal ske til Marianne på email: remiel@live.dk senest d. 5. oktober. Herefter vil man få yderligere info via mail.

Sådan kom mine fyrfadsstager til at se ud.

Hvad skal der stå på dine? Tal eller bogstaver.... eller noget helt andet?

PÅ GENSYN TIL BLOGTRÆF......

5 kommentarer:

  1. Lækkert initiativ - tjekker lige kalender. Vildt fed kubereol i forrige indslag. Glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Tak :) Du er meget velkommen, både her på bloggen og til blogtræf. Fin blog du har, skal helt sikkert følge med.

    Kh
    Gitte :)

    SvarSlet
  3. Sikke fin blog, du har. Har lige tilmeldt, mig som fast læser.
    Du er velkommen til at kigge forbi min blog, hvor jeg bla. har gang i 3 give-aways. Bla en fra Tante Grøn.

    SvarSlet
  4. Tak og velkommen :) Jeg kigger straks forbi din blog.

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig blog du har :) har selvfølgelig meldt mig som fast læser. Kig gerne forbi min

    SvarSlet