21 august 2012

En slags reol

Så blev jeg endelig færdig med at male mine kuber.
Før sommeren bestilte jeg nogle kube formede bog kasser hos min søde nabos far. Vi har fået lavet mange ting på bestilling hos ham, for han er bare dygtig til det der med træ. Se HER, hvor jeg før har vist nogle af tingene frem.
De blev lagt om mange gange før jeg besluttede mig for denne kombination.

Thomas hængte dem op, hvilket viste sig at være ret kompliceret. Men de kom op, og jeg er ret tilfreds, selvom de ikke er helt i vatter. Men sådan er det med håndlavede ting (og som jeg elsker) ikke to er helt ens.

Endelig kom møblerne på plads igen, så var børnene tilfredse (foran kigkassen).
Nu er kun tilbage at få stillet nogle ting i kasserne, det er jo også det sjoveste. Nu kan jeg gå og flytte om på det hele igen, og igen, og igen.... skønt.


Jeg er bare så tilfreds med resultatet. Helt som jeg havde forestillet mig. Det er sommetider lidt nervepirrende at bestille noget, for hvad hvis det ikke duer alligevel. Så er det bare penge ud af vinduet. Men denne gang var det bare lige i øjet...
I morgen kommer Krea-klubben forbi, og jeg glæder mig til at se dem efter en lang sommerferie.


5 kommentarer:

  1. Det ser simpelthen så godt ud, så fed idé du har fået. Glæder mig til at se det live ;-)

    SvarSlet
  2. Så fint dette var! Og veldig inspirerende!

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er de fede! Er det noget, han laver på bestilling mon? :)

    SvarSlet
  4. Hej Simone, Desværre er det ikke noget han laver på bestilling.
    Men de er fine. Er sikker på noget lignende kan findes, eller måske du kan få dem lavet hos en snedker.
    Det er selvfølgelig ikke den billigste løsning, men sådan er det tit, når man vil have noget unikt/speciallavet.

    Kram
    Gitte

    SvarSlet