28 oktober 2012

Blogtræf

 TAK- er kun et fattigt ord, men jeg føler mig så heldig, for i dag fik jeg muligheden for at møde nogle af de mange bloggere- live. 
Blogtræf i Lystrup i dag opstod som en ide i vores lille krea gruppe, sammensat at 8 helt tilfældige bloggere, som havde lyst til at ses ind imellem og udveksle ideer, inspirationer og en helt masser andet.
Det er bestemt ikke sidste gang vi arrangerer et sådant træf. Det har været en SÅ hyggelig dag i selskab med de dejligste kvinder- alle med et krea-gen udover det sædvanlige. 

 
Jeg er træt nu, men glad og fyldt op med indtryk, inspiration fra de mange søde blogger piger, der havde valgt at bruge deres søndag i selskab med os. TAK for det, de damer. 
Jeg har så mange nye ideer der skal prøves af, og flere nye blogs at udforske-nu jeg kender personerne bag, lidt bedre. 

Jeg fik snakket en hel masse, og ikke lavet så meget. Men jeg er dog nået lidt længere i mit fjer broderi.
Jeg var endda så heldig at vinde en præmie i Live give-away. Den fineste kahler family USB keramik vedhæng af Helena Rohner. Så smuk.
Også stor tak til alle vores sponsorer.
Nu skal jeg lige nå at putte lidt med børnene, som har måttet undvære mig i dag.
God aften til Jer alle der kiggede forbi.

7 kommentarer:

  1. Selv tak for en usædvanlig dejlig dag!

    SvarSlet
  2. I skal have tusind tak for at arrangere sådan en hyggelig dag :) Super at få sat ansigt på nogle bloggere :)

    SvarSlet
  3. Tak for en rigtig dejlig dag! Skønt at møde jer alle sammen...

    SvarSlet
  4. Super skøn dag, skal KLART gentages:-)

    SvarSlet
  5. Selv tak - det var en super krea-søndag.

    Kh Maja

    SvarSlet
  6. Det var bare et super godt arrangement. Deltager gerne igen en anden gang

    SvarSlet
  7. Tak for de søde ord. Giver blod på tanden-måske et nyt træf i foråret??
    Det var super hyggeligt at være sammen med jer.

    SvarSlet