23 november 2012

Her er så stille nu.....

Der har været meget stille på bloggen, men kun fordi jeg har haft så travlt.
Jeg har ikke fået lavet så meget håndarbejde som jeg gerne ville, men jeg har lavet så meget andet.
Jeg kan ikke lade være med at prale over, at jeg har indkøbt- og indpakket ALLE julegaver.
Det er første gang i årevis (måske endda nogensiden), at jeg er færdig med julegave shopping allerede i november.
Hurra for internettet......


Dette er så noget af det jeg lige fik lavet en aften, jeg havde noget hvid cernit liggende, og hvorfor så ikke få brugt det til noget.
Det startede som noget jule halløj, men endte med skyer og spøgelser??
Sådan kan det gå når en kreativ hjerne tager over.

Sky ophænget er jeg meget tilfreds med, synes det blev så fint.


Men mange flere kombinationer skal prøves af endnu.
Jeg har tegnet skyen på et stykke pap, og brugt den som skabelon til at skære den udrullede cernit ud med en skalpel.
Fra en af de mange dygtige piger der deltog i vores blogtræf (Anette, tror jeg), lærte jeg at gøre kanten pæn, så begge sider bliver lige fine. Man kan lige fjerne graten, ved at tage en lille rund genstand, en tyk strikkepind, enden af en pensel eller lign. og glatte kanten eller rulle henover så kanten bliver fin og lidt afrundet på begge sider af skyen.


 Næste gang på bloggen:
En give-away, min første- så "stay tuned".


3 kommentarer:

  1. Fine, fine ting du har fået lavet:-) Jeg venter med spænding på at læse mere om din 1. Give Away...

    SvarSlet
  2. Uh give away - lyder spændende :-) sejt du allerede har købt alle gaver!

    SvarSlet
  3. Det er virkelig en fin sky - den kan jeg godt forså du er tilfreds med!!!

    SvarSlet