13 januar 2013

mixed tape

Nu vil jeg altså bliver bedre til at bruge mit masking tape.
Jeg elsker det, men er så dårlig til at få det brugt. Bruger det på pakker, julegaver, kort og kuverter. Men i indretningen er jeg bare ikke god til det.
Men har lige opdaget disse. Runde dots i masking tape fra MT. Det må da være til at finde ud af.


Billederne er lånt fra MT hjemmesiden
Det skal prøves. De har en online shop. Men jeg har fundet dem her hos Molly-meg. Den kan jeg varmt anbefale. De har også mange andre fine ting, både til mor og barn, samt vintage fund.



Findes i mange farver og striber. Så er det bare at vælge..............



2 kommentarer:

  1. Ja, de er fine!- har set dem brugt her til jul... Glæder mig til at se, hvad du finder på:-)

    SvarSlet
  2. De er fine og ser frem til at se hvad du finder på med dem kunne være man selv blev inspireret

    SvarSlet