06 februar 2013

smukkere endnu....

..er øreringene, som er den nyeste tilføjelse til mit smykkeskrin. I søndags var jeg til krea-brunch, en superhyggelig dag.
Ekstra dejligt var, at Marie vi var hos havde besluttet at  forkæle os med gaver, en af gaverne var givet af den skønne Nadia Hollins.


Den bestod af de smukkeste øreringe (i flertal) for de består af creoler, og masser af stjerner i så smukke farver.
Nu har jeg ørering til alle lejligheder og alle outfit, så jeg er noget nær lykkelig.


Du kan selv blive ejer af disse fine øreringe, og du kan helt selv sammensætte hvilke farver der passer ind i din garderobe, eller som en personlig gave til din bedste veninde, mor, moster. Kun fantasien sætter grænser.

Kig forbi Nadia Hollins netshop HER.

Af andre fine gaver i vores goodiebag var også...

Garn og glimmertråd sponsoreret af Gårdbutikken Katrinelund
Som har et stort udvalg af lækre garner, og som Maries mor stå bag.

Japansk planche fra Madame Mo, klemmer, masking tape og wallstickers sponsoreret af Box de Lux.

Den lækreste chokolade fra chokoladehimlen.dk  som forhandler lækre specialiteter fra bl.a. Bulow og Summerbird.


De fineste gavelysestager til fødselsdagsbordet fra Medusa sponsoreret af Rikki Tikki. 

 
Udover, at det var en hyggelig dag med krea-klubben, så følte jeg mig bare så heldig at få alle disse fine ting. Det er jo også en ret fantastisk mulighed for at afprøve nogle produkter man ellers ikke ville have tænkt på. Jeg er da blevet ret overrasket over Raw chocolate fra naturesource som jeg bestemt skal have indenfor dørene, og hvis du er til økologi så vil jeg anbefale dig atvbesøge hjemmesiden  Naturesource
 


2 kommentarer:

  1. Jamen altså, vi var bare så heldige med den fine gavepose! Jeg har også haft stjerner i ørene lige siden :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også "stjerneglad" ;-) Og mums- den chokolade altså...

    SvarSlet