19 november 2013

Kreatræf #171113

Endelig kom dagen for blogtræf. Anne-Sophie og jeg havde arrangeret Kreatræf i søndags, og det var en stor fornøjelse af huse alle de dejlige kreativister. Hvor er det inspirerende at se hvad de andre laver. Stemningen var god, og alle var villige til at dele ud af viden, erfaringer og til at vise hvordan ting skulle gøres. Billederne herunder taler for sig selv.
Både Anne-Sophie og jeg var så heldige, at damerne havde fine gaver med til os. Jeg vil bare lige nævne, at det er absolut ikke nødvendigt og jeg er bare glad for at så mange vil deltage. Men jeg er utrolig glad og rørt over, at I har taget jer tid til at tænke på lille mig. Og gaverne, som kan ses længere nede, var så utrolig flotte. Døm selv- Julen kom tidligt i år. Elsker alle Jeres gaver, som står og pynter rund i hjemmet. Og mine øreflipper :) Vil også gerne fremhæve de lækre dadelkugler som Line Rønne havde lavet til Kreaklubben, men som vi straks tog hul på og sendte rundt. Vi er mange som håber du vil dele opskriften.

Pyntet op og klar til at modtage gæsterne.


Pia Skytte var så sød af vise os alle hvordag hun folder hendes fine træer. Behøver jeg nævne, at det er hendes det grønne? Jeg skal vist øve mig lidt mere. 

Fine præmier i vores lotteri. Fra bl.a. Skødstrup Garn, Byhuse, Oh Deer og Karina Bækkelund. Se links længere nede.
Da jeg ved at jeg har travlt med at få talt med så mange så muligt og få snuset til hvad de laver, havde jeg ikke de store projekter med.
Resultatet af mine anstrengelser.

  
Denne smukke pude som ikke kun er syet af Rikke, men også med serigrafitryk er af Rikke "bemydragonfly"
Skønne ophæng i kork af Catrine "catlyng"





Er meget glad for det fine juletræ fra Iben "vidunderligeUnivers" Her pyntet med lækre stjerner i skind fra Catrine "Catlyng"




Fin opstilling fra Pia Skytte "mom22boys"


Smukke øreringe fra Ann "Mitskonnekaos"


Hæklede juletræer fra Anette "Bisserøv"


Meget kreativ og flot indpakket billedei flettet papir fra Jonna "Byfonna"




Karina Bækkelund havde doneret denne smukke flyvefisk som blev udloddet i vores lotteri. Se flere af hendes flotte ting HER


Det var en utrolig dejlig dag, og det er absolut ikke sidste gang vi afholder kreadag, især efter jeres positive tilbagemeldinger. Det varmer.


10 kommentarer:

  1. Hej Gitte.
    Tak for en super skøn dag i søndags, det var virkelig lærerigt og super hyggeligt.
    Ville lige høre hvor jeg kan finde skabelon på de fine diamant ophæng?
    mvh. Tenna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tenna.
      Rart at se dig igen i søndags.
      Jeg har sendt en liste ud til alle deltagerne fra i søndags, der står også link til diamanterne.
      Kram
      Gitte :)

      Slet
  2. Hej Gitte. Endnu engang tak for en skøn søndag - sådan en kan man kun ønske sig flere af ;o). Håber jeg også næste gang når at få en plads. Kh. Pia

    SvarSlet
  3. Kære Gitte
    Det var virkelig bare så skøn en fornøjelse:-)
    Jeg håber vi i det nye år atter kommer til blogtræf... Mon ikke;-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  4. Hej Gitte:0) Tak for sidst herinde osse.. Jeg kan ikke finde ud af at blive din faste læser:0) Vil ellers gerne. Mon du kan fortælle mig hvordan jeg gør???
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Selv tak, nød virkelig jeres selskab :)
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig Iben- er ikke så skarp til det der med tilmelding.
    Vi laver helt sikkert et træf igen i det nye år.

    SvarSlet
  6. Tak for en super hyggelig dag, jeg håber også at få en plads næste gang. Skønt initiativ. Og hyggeligt at sludre om "gamle dage".
    Er vild med dine diamanter, dem må jeg prøve at lave på et tidspunkt.

    Kram Ann

    SvarSlet
  7. Åh jeg ville så gerne have været med!!!
    Jeg er vild med dine diamanter, hvor har du mon skabelon til dem fra?
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann og Libbie - jeg håber også at se jer næste gang.
      Diamanterne er fundet på den meget inspirerende blog http://www.minieco.co.uk/
      Hun har så mange fine projekter som hun deler rundhåndet ud af.
      Kram Gitte :)

      Slet
  8. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet